09 juli 2011

Aangepast appartement Frankrijk, een review.

Appartement, rolstoelgeschikt, Zuid-Frankrijk
Juli 2011

Een email van een van onze gasten over hun verblijf in ons appartement in Canet en Roussillon, Frankrijk.

Beste Jan en Hanneke,

Wij hebben de afgelopen 2 weken gebruik mogen maken van jullie appartement in Zuid-Frankrijk. Ik kan er lang of kort over zijn  maar het was in één woord geweldig. Mijn complimenten voor het appartement. Er is werkelijk niets op aan te merken. De ligging, de uitrusting, de voorzieningen, de privacy, het is allemaal perfect verzorgd.

Onze dank gaat dan ook voornamelijk uit naar jullie, omdat jullie bereid zijn om dit te verhuren. Als men ziet wat men krijgt voor dit geld, dan kan ik niet anders concluderen dan dat het zeer goedkoop is. Ik besef wel dat het voor sommige mensen wel veel geld is maar gezien het feit wat men er voor krijgt is het echt niet duur.

Ook de ontvangst door Theo en Jolanda was uitstekend.

Ik heb maar één ding gemist en dat was mijn eigen stoel. Ik kan gelukkig nog een paar stappen lopen met twee krukken en daarom zit ik graag in een gewone stoel. Thuis heb ik een hoge stoel en de stoelen die in het appartement stonden waren te laag voor mij. Dit is geen kritiek maar een persoonlijk iets.

Kortom, we hebben twee prachtige weken gehad en veel gezien en volop genoten. Nogmaals bedankt en we zullen zeker nog eens gebruik maken van één van de lokaties. 

Hartelijke groeten,
 
A. en R.

We zullen zo af en toe ervaringen van onze gasten blijven publiceren.

Geen opmerkingen: