23 juli 2011

Winkelen in district Pratunam Bangkok. Volg mij!

16 juli 2011,
Bangkok, Pratunam

Vanwege een kapotte rolstoel moest ik in Bangkok zijn om deze te laten repareren. Omdat ik graag iets nieuws uit probeer ben ik maar weer eens een nachtje blijven slapen in het centrum van Bangkok. Dit keer in een aangepaste kamer van het Baiyoke Sky Hotel in het Pratunam district. En voor de verandering nu eens geen foto maar een filmpje bij dit bericht.
Volg mij dus door de straten van Bangkok en laat je verrassen. Ze zijn smal. Zo smal dat een auto er niet door kan. Brommers wel, rolstoelen ook, lopende mensen en allerhande karretjes voor de bevoorrading van de winkeltjes en stalletjes. Kom met me mee en kijk wat er allemaal te koop is.

En wil je het allemaal zelf ervaren kom dan een keer naar Thailand. Het kan als je in een rolstoel zit. Wij hebben een rolstoeltoegankelijke accommodatie en tevens aangepast vervoer. En heb je vragen email dan gerust.

Geen opmerkingen: